Targi branżowe to doskonała okazja do zaprezentowania własnej firmy i jej oferty. Na miejscu znajdą się jednak niezliczone stoiska obsługiwane przez różnych przedstawicieli, więc należy się wyróżnić, by zwrócić uwagę potencjalnych klientów i zostać zapamiętanym. Co zatem może się wtedy przydać?
Jesteśmy przede wszystkim wzrokowcami, więc w pierwszej kolejności oczy odwiedzających przykują duże banery czy namioty, które będą ozdabiały dane stanowisko. Istnieje duża szansa, że więcej osób podejdzie wtedy do naszego stoiska, więc powinien tam panować także odpowiedni porządek. Standardem jest odpowiedni stolik, natomiast praktycznym i wygodnym rozwiązaniem mogą być także stojaki na gadżety czy ulotki.
Podstawą tego typu targów są przede wszystkim przekazywane odwiedzającym materiały reklamowe, które mają dać im okazję do zapoznania się z naszą firmą i produktem. Wiele z nich wykonuje np. 4font.pl. Jeżeli to możliwe to można zatem udostępnić próbki produktów, choć oczywiście w wielu branżach nie będzie takiej opcji.
Uniwersalne zastosowanie znajdują natomiast gadżety (na przykład notatniki, breloczki, długopisy czy pendrive) oraz oczywiście ulotki. Tych ostatnich nie należy lekceważyć, bowiem mimo rozwoju technologii dalej stanowią istotną formę promocji.
Warto zatem zadbać o odpowiednie projektowanie ulotek, by jednocześnie przekazywały one ważne informacje dotyczące produktu lub firmy, jak i przykuwały oczy kolorami oraz charakterystycznymi elementami. Dzięki temu ulotka nie wyląduje szybko w pobliskim koszu, tylko powędruje z potencjalnym klientem do jego domu i zachęci go być może do skorzystania z naszej oferty.