Targi pracy są miejscem, gdzie firma lub przedsiębiorstwo mogą zaprezentować swoje usługi oraz misję. Jednocześnie spotkanie takie obarczone jest ogromną konkurencją, dlatego należy dołożyć wszelkich starań, by pokazać się z jak najlepszej strony. W takiej sytuacji wkracza reklama. Tylko właściwie przygotowana i przeprowadzona akcja marketingowa może przyciągnąć uwagę potencjalnych odbiorców. Poniżej krótkie zastawienie pomysłów.
Jedną z metod prezentowania firmy na targach pracy, ale także poza nimi, są systemy wystawiennicze. Wykorzystują one banery reklamowe. Aby dobrze spełniały swoją funkcję powinny zajmować dużo miejsca, wyróżniając się z tłumu. Innym sposobem reklamowania są ścianki reklamowe, które są konstrukcją wyrazistą i solidną. Obie stanowią przykład systemów wystawienniczych stosowanych między innymi na różnego rodzaju targach.
W ramach promocji swojej firmy lub przedsiębiorstwa można również skorzystać z bardziej tradycyjnych rozwiązań, czyli ulotek lub gadżetów reklamowych. Wciąż duże znaczenie mają również wizytówki. Gadżety sprawdzają się, ponieważ umożliwiają nawiązanie więzi z odbiorcą, a jako przedmioty codziennego użytku stanowią reklamę usług na co dzień. Można również wykorzystać różnego rodzaju taśmy samoprzylepne czy piktogramy, które posłużą do ozdobienia stoiska, a jednocześnie jego wyróżnienia. Usługi tego typu można zamówić na http://www.bvformat.poznan.pl/.