O tym, czy nasz produkt znajdzie wiernych użytkowników, często decyduje znacznie więcej niż sama użyteczność lub design przedmiotu. Równie ważne, jak zawartość, jest samo opakowanie, a klienci zwracający coraz większą uwagę na kwestie ekologii szybko wytkną nam nadmiar materiałów użytych do produkcji pudełka, czy oszukiwanie ich poprzez stosowanie zbyt dużych opakowań stwarzających wrażenie większej pojemności np. kremu. Najlepiej w tej sytuacji postawić na zwracający uwagę, bardzo estetyczny minimalizm oraz rozwiązania przyjazne środowisku.
Kartoniki, koperty oraz worki są szczególnie ważne w handlu wysyłkowym. Nie warto pakować zatem jednej książki do wielkiego pudła, które można wykorzystać do znacznie większego zamówienia. Lepiej wybrać pojemne oraz odporne na uszkodzenia koperty tekturowe dostępne w tym sklepie internetowym https://boxmarket.eu/pl/koperty-26. Zmieści się do nich wspomniana książka, ale także niewielka gra planszowa, małe puzzle, biżuteria lub jedwabna apaszka. Dzięki takiemu dopasowaniu opakowania do wysyłanego przedmiotu oszczędzimy nie tylko na samym kartonie. Ograniczymy też koszty wysyłki, która jest znacznie tańsza w przypadku paczek o najmniejszych gabarytach.