Biznes Rynek Finanse

Przy jakich stoiskach na sklepie może być potrzebna waga?

Waga to dziś nieodłączny element wyposażenia nie tylko sklepów spożywczych. Coraz częściej spotkać można je również w miejscach takich jak markety budowlane, sklepy meblowe czy butiki z odzieżą damską. Zakupy towarów na wagę to też nowoczesna forma promocji za sprawą której można podnieść zyski lub znacznie przyspieszyć rotację asortymentu.

Jakie towary warto sprzedawać na wagę?

Klienci pokochali tę formę zakupów. Dowodem tego są liczne akcje promocyjne w których na wagę kupić można niemal wszystko, nie tylko artykuły spożywcze. Promocje w postaci zakupów produktów na wagę dotyczą dziś praktycznie wszystkich grup towarów. Nikogo nie dziwi już kupowanie w ten sposób książek, ubrań czy nawet naczyń. Dlaczego? Ponieważ cena postrzegana przez pryzmat masy towaru wydaje się być szczególnie atrakcyjna. Stąd też na wagę można sprzedawać praktycznie wszystko i wszędzie!

Jak przygotować się do sprzedawania na wagę?

Ten model sprzedaży wymaga przede wszystkim obliczenia ceny, jaką chcemy uzyskać za każdy sprzedany kilogram towaru. Można to zrobić na kilka sposobów. Wybór zależy od tego czy naszym głównym celem jest możliwie jak najszybsza sprzedaż części asortymentu czy zależy nam jedynie na wypromowaniu niektórych towarów. Nie mniej ważnym krokiem jest zakup wagi jaką udostępnimy klientom. Trudno jest jednoznacznie stwierdzić czy lepsza będzie waga z wysięgnikiem czy bez. Ważniejsze jest by była prosta w obsłudze i wytrzymała. Duży wybór wag etykietujących znaleźć można chociażby na następującej stronie https://elektrowag.pl/pl/c/Wagi-drukujaco-etykietujace/18.

Zostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

11 − jeden =