Utrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy to jedno z najistotniejszych zadań, z jakimi trzeba się zmierzyć, prowadząc własny biznes. Odpowiedni marketing oraz PR (public relations) to klucz do rozwoju i zdobycia sporej ilości stałych klientów. Do najpopularniejszych aktywności podejmowanych w celu dbania o wizerunek należą między innymi: relacje z mediami, organizowanie spotkań oraz eventów, wykorzystywanie mediów społecznościowych, sponsorowanie różnych przedsięwzięć oraz wydarzeń. Niezbędna jest też umiejętna reklama, celnie trafiająca w gusta potencjalnej grupy klientów.
Najprostszym i zarazem najskuteczniejszym sposobem na reklamowanie własnej firmy są różnego rodzaju akcesoria z logo. Mogą to być breloczki, kubki, podkładki pod mysz, koszulki reklamowe, otwieracze do piwa albo czapki z daszkiem. Dołączane jako gratis na różnego rodzaju eventach i targach albo podarowane klientom w ramach dodatku do zamówionej usługi, pozytywnie wpłyną na odbiór konkretnej marki i na długo zapadną w pamięć. Firmowe koszulki sprawdzą się też na wyjazdach integracyjnych pracowników lub po prostu jako uniform noszony podczas pracy. Decydując się na zamówienie konkretnego gadżetu z logiem, warto postawić na jego funkcjonalność – praktyczne przedmioty, takie jak długopisy, kalendarze, kubki lub notesy prawdopodobnie na długo zagoszczą w domu klienta, utrwalając w jego pamięci nazwę firmy. Dobrym pomysłem będzie też pendrive z nadrukiem, parasol albo termos. Praktyczne gadżety codziennego użytku mają jeszcze jeden duży plus – nawet jeśli dana osoba posiada już tego typu akcesoria, to najprawdopodobniej przekaże otrzymany podarunek komuś znajomemu – co przyczyni się do rozpowszechniania wizerunku firmy wśród większej ilości osób i pozwoli na zdobycie nowych klientów.