Najlepsze rozwiązania marketingowe dla Twojej firmy
Biznes Rynek Finanse
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Najlepsze rozwiązania marketingowe dla Twojej firmy

System lojalnościowy to wszystkim dobrze znana sytuacja „win-win”. Zwycięzcą jest zarówno klient, który gromadzi punkty, które później może wymienić na cenne nagrody, jak i firma, która zyskuje w ten sposób nowych nabywców i dba o utrzymanie się ich stałej bazy. W ten sposób można także zadbać o podwyższenie wartości średniego koszyka zakupowego. Klient, który stale obserwuje rosnącą liczbę punktów, chętniej zbiera kolejne. Dzięki temu w przyszłości może je zamienić na bardziej atrakcyjne dla niego nagrody.

Dlaczego warto wprowadzić system lojalnościowy?

Choć programy lojalnościowe dla firm wydają się przede wszystkim korzystne ze względów finansowych, to mają one również znaczenie marketingowe. Wywierają decydujący wpływ na rozpoznawalność i pozytywne skojarzenia z konkretną firmą. Zaangażowani klienci chętniej wracają, a także tworzą wśród swoich znajomych pozytywny jej obraz. Bez wątpienia jest zatem prawdą fakt, że korzyści są w tym przypadku obustronne. Zyskuje zarówno klient, jak i podmiot organizujący taki rodzaj marketingu zaangażowanego.

Programy lojalnościowe mają formę całoroczną – nie wpływają na nie sezonowe trendy. Specjaliści podkreślają jednak fakt, że święta są doskonałą okazją, aby wzmocnić relacje z klientem, wprowadzając opcję okolicznościowej premii punktowej. System ma również znaczenie, jeśli promuje oferty zakupu większej liczby produktów. W związku z tym programy lojalnościowe to okazja, aby zdobyć nowych, utrzymać stałych klientów, jak i wzmocnić wizerunek firmy.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Rodzaje kakao i jak jest ono pozyskiwane
Rodzaje kakao i jak jest ono pozyskiwane
Kakao to napój, zyskujący coraz większą popularność. Sprzyjają temu przede wszystkim jego wysokie walory smakowe i zdrowotne. Niewiele osób wie […]
Klasy filtracji powietrza – Co powinieneś o nich wiedzieć?
Klasy filtracji powietrza – Co powinieneś o nich wiedzieć?
Europejska norma EN779 określa klasy filtracji oraz parametry, jakie powinna spełniać każda z klas. Trzy kategorie to G (gruba), M […]
Jak zadbać o swoje ciało od środka?
Jak zadbać o swoje ciało od środka?
Słynne powiedzenie „Jesteś tym, co jesz” nie wzięło się znikąd. Nie od dziś wiadomo, że codzienna dieta oraz towarzysząca jej […]
Ostatnie wpisy