Sposób życia i styl

Jakie są zalety organizowania wesela w hotelu?

Organizacja niezapomnianego wesela

Wesele powinno być najszczęśliwszym dniem w życiu młodej pary. Uroczystość ta wiąże się jednak ze stresem oraz z ogromem przygotowań. W tym wyjątkowym dniu nowożeńcy pragną świętować ze swoimi najbliższymi. Przyjęcie dla gości można organizować w różnych miejscach. Kiedyś wesela robione były w szkolnych stołówkach, w remizach, a także w domach oraz w ogrodach.

Organizacja takiego przyjęcia była bardzo czasochłonna dla młodej pary oraz dla rodziny. Trzeba było pamiętać o wszystkim, najbardziej skomplikowane wydawało się przygotowanie posiłków dla wszystkich gości oraz przenocowanie ich. Teraz, na szczęście, mamy duży wybór lokalizacji, w których może odbyć się niezapomniane wesele. W Wielkopolsce najpopularniejsze są wesela w restauracjach oraz w hotelach.

Co lepiej wybrać – restauracja czy hotel?

Wybór jest trudny, ale warto przemyśleć kilka kwestii. Jeśli nasi goście są przyjezdni, przybywają na uroczystość z różnych stron Polski – powinniśmy pomyśleć o zakwaterowaniu ich. Kiedy wybieramy hotel na miejsce naszego przyjęcia weselnego to mamy zapewniony nocleg dla gości. Sami również naszą noc poślubną możemy spędzić w luksusowym, hotelowym łożu. Ważne jest to, że w każdej chwili możemy wyjść z przyjęcia i trochę się odświeżyć. Takiej usługi restauracje nie mają, musimy więc dodatkowo organizować zakwaterowanie dla naszych gości przyjezdnych.

Hotele oferują zazwyczaj bardzo wykwintne menu, mamy pewność, że na nasze stoły trafią potrawy przygotowane przez cenionych szefów kuchni. W restauracjach może być różnie – zazwyczaj otrzymamy bardzo popularne dania kuchni polskiej. W hotelach zazwyczaj możemy skorzystać z dodatkowych atrakcji, kuszący może być pobyt w SPA, na przykład IBB Andersia Hotel Poznań oferuje swoim gościom taki luksus. Najważniejsze jest jednak to, że wybierając wesele w hotelu, nie musimy się martwić o organizację.

Przeważnie wchodzimy na salę razem z gośćmi i możemy całkowicie oddać się zabawie i radości. Sala jest elegancko przystrojona, a dania podawane są na czas. Często organizowane są dodatkowe atrakcje takie jak: słodki stół, lada z produktami regionalnymi oraz wiejskimi. Zdarza się, że w luksusowych hotelach przyszła żona może skorzystać z usług kosmetyczki lub fryzjera. Dostępne może być też przystrojone auto oraz profesjonalny fotograf, który uwieczni ten wyjątkowy dzień. Wszystko to sprawia, że mamy dużo mniej spraw organizacyjnych na głowie.

Decydując się na restaurację, zazwyczaj nie mamy takich dodatków albo musimy organizować je sami, obiekt też może nie być przystrojony. W restauracjach często obecni są inni goście, możemy czuć się tym nieco skrępowani. Przyjęcie weselne w restauracji jest z reguły tańsze, ale warto wybierać hotel i mieć pewność, że wszystko będzie doskonale zorganizowane, a nasi goście odpoczną po przyjęciu.

Zostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

siedem + jeden =