Biznes Rynek Finanse

Koszulki firmowe dla pracowników – co powinno je cechować?

Wielu przedsiębiorców jest zobligowanych do wyposażenia swoich podwładnych w odpowiednią odzież roboczą z naszytym logo firmy. Istotną rolę odgrywają zwłaszcza koszulki, które stanowią swoistą wizytówkę przedsiębiorstwa oraz ujednolicają wizerunek wszystkich zatrudnionych w nim osób. Są one powszechnie stosowane choćby w branży gastronomicznej, handlowej, meblarskiej, hotelarskiej, sportowej, budowlanej czy strażackiej. Charakteryzują się przy tym dużą wygodą noszenia, niskim kosztem produkcji i sporą trwałością.

Estetyczny wygląd to zdecydowanie nie wszystko 

Omawiane koszulki muszą być przede wszystkim idealnie dostosowane pod względem designu, kolorystyki i wzornictwa do wymogów konkretnej firmy czy stanowiska pracy. Przykładowo w Straży Pożarnej używa się modeli całkowicie białych – z krótkim rękawem, pagonami na ramionach oraz dwiema kieszonkami na piersi. W ich produkcji specjalizuje się m.in. ta firma z Boguchwałowic: https://arthaft-sklep.pl/pl/c/Koszule-dla-strazy/74. Kolejne pożądane cechy to bezpieczeństwo użytkowania, optymalny komfort i wysoka odporność na uszkodzenia mechaniczne. Wszystkie wynikają bezpośrednio z materiału wykonania. Najlepiej sprawdzają się koszulki z bawełny, które zostały poddane procesowi dekatyzacji dla zwiększenia żywotności. Alternatywę stanowi certyfikowana bawełna organiczna wzbogacona włóknami syntetycznymi (elastanem, poliamidem lub poliestrem). Oto pozostałe istotne parametry:

-gramatura – na poziomie co najmniej 160 g/m2,

-ekologiczny charakter – polega na wykorzystywaniu metod produkcji zgodnych normami dotyczącymi ochrony środowiska,

-oryginalność – w zakresie fasonu, koloru lub zdobień,

-dobrze widoczna naszywka z logo firmy bądź jej nazwą.

Zostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

5 × 1 =