Outdoor, czyli różnego rodzaju materiały reklamowe umieszczane na zewnątrz, towarzyszą nam na każdym kroku. Plakaty, banery, slajdy wyświetlane na telebimie są dostępne niemal w każdym zakątku Polski. Pośród wachlarza możliwości właściciele firm niejednokrotnie zderzają się z pytaniem, którą formę reklamy wybrać. Poniżej przedstawiamy kilka popularnych form reklamy outdoorowej, które warto rozważyć w ramach planowaniu kampanii.
Na starówkach, w centrach miast czy w miejscach turystycznych, gdzie jest duży ruch pieszych, wiele firm decyduje się na postawienie tzw. „potykacza”. Informuje on promocjach dnia czy ważnych komunikatach oraz zachęca przechodniów do zwrócenia uwagi na dany lokal. Często stosowanym rozwiązaniem na zareklamowanie produktu, usługi bądź marki jest wynajem ekranów zewnętrznych, których różne warianty są dostępne na http://tdcpolska.pl/. Te można obserwować z reguły w większych aglomeracjach, przy drogach czy skrzyżowaniach.
Podobnym rozwiązaniem jest wynajem billboardów, które od lat dostępne są nie tylko w dużych, ale też średnich i małych miastach. Kolejny przykład reklamy outdoorowej to oklejanie np. paczkomatów naklejkami firmowymi, gdzie zazwyczaj pojawią się logotypy, drobne komunikaty czy grafiki. Najprostszym rozwiązaniem jest wykorzystanie słupów czy tablic ogłoszeniowych. Choć brzmią one nieco prehistorycznie i niekiedy przypominają relikty przeszłości, warto pamiętać o ich istotnej funkcji promocyjnej kojarzonej szczególnie z wydarzeniami kulturalnymi, artystycznymi czy sportowymi.