Biznes Rynek Finanse

Programmatic, czyli rodzina “Ads” – Allegro, Amazon, Facebook…

Programmatic, czyli istna rodzina cyfrowych formatów reklamowych, które automatyzują kupno i sprzedaż powierzchni reklamowej online. Branża programistyczna (programmatic) rozwija się w tempie wykładniczym. Szacuje się, że w 2018 r. branża będzie warta 250 miliardów dolarów, a większość przychodów pochodzi z reklam mobilnych. Programmatic istnieje od prawie dwóch dekad w formie zautomatyzowanych kampanii marketingu bezpośredniego. W ostatnich latach przekształcił się w cyfrowy format marketingowy, który automatyzuje kupowanie i sprzedawanie powierzchni reklamowej online w imieniu wydawców, reklamodawców i agencji. Widujemy Allegro Ads, Facebook Ads, Amazon Ads i wiele innych, które właśnie do reklam zautomatyzowanych należą. 

Co to jest reklama zautomatyzowana?

Reklama automatyczna (programmatic) to rodzaj reklamy wykorzystujący oprogramowanie do automatyzacji kupowania, umieszczania i dostarczania reklam. Oszczędza czas i pieniądze firmom, automatyzując proces zakupu reklam. 

Zautomatyzowana reklama istnieje już od jakiegoś czasu, ale dopiero teraz widzimy zmiany w świecie marketingu cyfrowego.

Reklamodawca może kupić przestrzeń reklamową w witrynie wydawcy bez konieczności bezpośredniej współpracy z nim. Dzięki temu reklamodawcy mogą wyświetlać swoje reklamy w witrynach internetowych szybciej i wydajniej niż kiedykolwiek wcześniej. Pozwala także wydawcom uzyskać więcej pieniędzy ze swoich witryn, sprzedając reklamy w wielu witrynach, przykładem może być Allegro (Allegro Ads), a nie tylko w jednej lub dwóch witrynach, z którymi pracowali w przeszłości.

Jakie są zalety korzystania z platformy reklamowej?

Wraz z rozwojem reklamy programowej branża reklamowa bardzo się zmieniła, podobnie jak sposób, w jaki firmy kupują reklamy. Platformy reklamowe oferują firmom szereg korzyści. Można ich używać do łączenia się z klientami i pozyskiwania ich opinii, generowania potencjalnych klientów i śledzenia ich wyników.

Platformy reklamowe programmatic https://adsright.pl/programmatic/ są również znane ze swojej skuteczności pod względem opłacalności i targetowania.

Jakie są rodzaje zautomatyzowanej reklamy?

Istnieje wiele różnych rodzajów reklam automatycznych. Niektóre przykłady obejmują cyfrowe reklamy displayowe, reklamy w mediach społecznościowych i automatyzację marketingu e-mailowego.

Jak wybrać platformę reklamową?

Wybór najlepszej platformy reklamowej to trudne zadanie. Wymaga odrobienia pracy domowej i badań, aby znaleźć odpowiedni dla twoich potrzeb. Jeśli np. opierasz swoją działalność o serwis e-commerce jakim jest Allegro, dobrym rozwiązaniem dla Ciebie będzie Allegro Ads

Istnieje wiele czynników, które należy wziąć pod uwagę przed dokonaniem tego wyboru. Musisz ocenić swoją obecną strategię reklamową, cele, budżet i wielkość odbiorców. Kolejną rzeczą, którą musisz wziąć pod uwagę, jest konkurencja w Twojej branży.

Najlepszym sposobem, aby dowiedzieć się, jaka sieć reklamowa jest najlepsza dla Twojej marki, jest przeprowadzenie dokładnej analizy ich cech i zalet.

Zacznij już dziś korzystać z zautomatyzowanej platformy reklamowej, aby wzmocnić swój biznes

Zautomatyzowane platformy reklamowe, takie jak Google Adwords, Allegro Ads, czy też Facebook Ads, to najskuteczniejszy sposób na dotarcie do grupy docelowej.

Korzystanie z automatycznych platform reklamowych to świetny sposób na rozpoczęcie działalności. Szacuje się, że w 2018 r. globalne wydatki na reklamę osiągną 1 bilion dolarów

Już dziś czas zacząć korzystać z automatycznej platformy reklamowej i zwiększyć swój biznes!

 

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

8 + trzynaście =