Biznes Rynek Finanse

Reklama z tektury – jakie są jej zalety?

Tekturowe nośniki reklamy spotyka się w większości sklepów stacjonarnych. Sprzedawcy chętnie korzystają z takiej formy promocji, ponieważ jest stosunkowo tania. Daje także spore pole do popisania się wyobraźnią.

Reklama, która nie kosztuje wiele

Bez względu na to, czy chce się poinformować klientów o nowym produkcie, a może wyróżnić towary przecenione, ekspozytory kartonowe to najlepsze rozwiązanie. Zwłaszcza gdy szuka się czegoś trwałego i niedrogiego. Korzystają z nich zarówno duże sieci, jak również małe osiedlowe sklepiki. Przystępna cena sprawia, że na taką reklamę mogą sobie pozwolić także mali przedsiębiorcy.

Dodatkowym atutem jest tu także niska waga takiego swoistego opakowania. Jego transport kosztuje grosze, a w razie potrzeby pojedynczy pracownik może przestawić ekspozytor w inne miejsce. Problemów nie nastręcza także jego złożenie. Już po chwili ekspozycja jest gotowa do prezentacji klientom.

Mnogość kolorów i kształtów

Uwagę współczesnego konsumenta trudno przykuć, ponieważ na co dzień jest on bombardowany różnego rodzaju przekazami promocyjnymi. Standy reklamowe z tektury mają tę przewagę, że przybierają dowolne kształty. Przedsiębiorca może sobie swobodnie dobrać zarówno formę, jak i kolorystykę takiego nośnika reklamy.

Realizacja nawet bardzo wymyślnego projektu nie jest problemem. Tekturę można dowolnie wycinać i łączyć, co chętnie wykorzystują sklepy o różnej powierzchni. W ten sposób poszczególne produkty otrzymują ciekawszą, lepiej dopasowaną oprawę. A klient na pewno nie przejdzie obok nich obojętnie.

Zostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

dwa × 5 =