Biznes Rynek Finanse

Stawianie billboardu – warunki i pozwolenie

Billboardy są bardzo często wykorzystywaną powierzchnią reklamową. Ich niewątpliwą zaletą jest przede wszystkim to, że umieszczona na nich reklama w bardzo krótkim czasie może dotrzeć do sporej ilości odbiorców, którzy mogą stać się klientami. Zanim jednak zdecydujemy się na ich postawienie musimy dowiedzieć się, jakie formalności musimy spełnić.

Formalne wymagania dotyczące postawienia billboardu

Umieszczenie wielkoformatowej reklamy w formie billboardu wymaga zgłoszenia tego faktu odpowiednim organom. Jeśli będzie on miał być umiejscowiony w granicach miasta należy zgłosić to niezwłocznie do Wydziału Architektury i Urbanistyki stosownego Urzędu Miasta. Jeśli jednak planujemy jego rozstawienie poza granicami administracyjnymi miasta trzeba poinformować Starostwo Powiatowe i złożyć w nim wniosek o zezwolenie. Warto mieć na uwadze fakt, że to, do jakiego Urzędu lub Starostwa musimy się udać zależy to, w jakim miejscu ma być umiejscowiony billboard, a nie nasze miejsce zamieszkania. Pozwolenie na budowę musi być wydane jedynie w przypadku nośników reklamy, które mają być trwale związane z gruntem lub podświetlane. W pozostałych przypadkach w zupełności powinno wystarczyć jedynie zgłoszenie chęci jego postawienia. Jeśli jednak chcemy umiejscowić reklamę przy drodze publicznej konieczne jest złożenie wniosku oraz ustalenie konkretnej lokalizacji z zarządcą danej drogi. Poszukując firmy, która zajmuje się produkcją oraz montażem billboardów warto zapoznać się z ofertą dostępną pod adresem https://billboardy360.pl/.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

trzy × 5 =